روایت نیویورک تایمز از وضعیت بن نایف: او پس از شکنجه شدید از آسیب دائمی در پاهایش رنج می‌برد / ولیعهد برکنار شده عربستان بدون عصا قادر به راه رفتن نیست

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز روز گذشته در گزارشی به نقل از آنچه منابع آگاه ازوضعیت شاهزاده محمد بن نایف ولیعهد برکنار شده عربستان سعودی و تحت نظارت مقامات این کشور خوانده، فاش کرد که او پس از شکنجه

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز روز گذشته در گزارشی به نقل از آنچه منابع آگاه ازوضعیت شاهزاده محمد بن نایف ولیعهد برکنار شده عربستان سعودی و تحت نظارت مقامات این کشور خوانده، فاش کرد که او پس از شکنجه در سلول انفرادی خود، از آسیب دائمی در پاهایش رنج می برد.


شفقنا: روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز روز گذشته در گزارشی به نقل از آنچه منابع آگاه ازوضعیت شاهزاده محمد بن نایف ولیعهد برکنار شده عربستان سعودی و تحت نظارت مقامات این کشور خوانده، فاش کرد که او پس از شکنجه در سلول انفرادی خود، از آسیب دائمی در پاهایش رنج می برد.

به گزارش رای الیوم، این روزنامه نوشت: بن نایف در آغاز بازداشت، در سلول انفرادی نگهدای و با مچ پاهایش از سقف آویزان شد و پاییز گذشته نیز به یک ویلا در داخل ساختمانی در محوطه کاخ یمامه در ریاض منتقل شد.

این منابع افزودند: محمد بن نایف پس از آسیب دیدگی دائمی در مچ پا که به دلیل شکنجه شدید ایجاد شده، از تماشای تلویزیون و استفاده از هر وسیله الکترونیکی محروم است و تنها می تواند ملاقات های کوتاهی با خانواده خود داشته باشد.

این روزنامه از قول منابع خود آورده است که ولیعهد برکنار شده عربستان بدون عصا قادر به راه رفتن نیست این در حالی است که هیچ اتهام رسمی به او نسبت داده نشده و دلیل بازداشتش هم مشخص نیست.



منبع : پايگاه خبري تحليلي انتخاب