امام جمعه اصفهان: با شهادت فرماندهان جبهه مقاومت، حرکت این جبهه متوقف نخواهد شد، زیرا افراد و فرماندهان دیگری وارد جبهه مقاومت می‌شوند

امام جمعه اصفهان گفت: با شهادت فرماندهان و نیروهای جبهه مقاومت، حرکت و مجاهدت این جبهه متوقف نخواهد شد، زیرا افراد و فرماندهان دیگری وارد جبهه مقاومت می‌شوند و قطعا این افراد ادامه دهنده راه شهدای مقا

امام جمعه اصفهان: با شهادت فرماندهان جبهه مقاومت، حرکت این جبهه متوقف نخواهد شد، زیرا افراد و فرماندهان دیگری وارد جبهه مقاومت می‌شوند امام جمعه اصفهان گفت: با شهادت فرماندهان و نیروهای جبهه مقاومت، حرکت و مجاهدت این جبهه متوقف نخواهد شد، زیرا افراد و فرماندهان دیگری وارد جبهه مقاومت می‌شوند و قطعا این افراد ادامه دهنده راه شهدای مقاومت خواهند بود.


ایسنا: امام جمعه اصفهان گفت: با شهادت فرماندهان و نیروهای جبهه مقاومت، حرکت و مجاهدت این جبهه متوقف نخواهد شد، زیرا افراد و فرماندهان دیگری وارد جبهه مقاومت می‌شوند و قطعا این افراد ادامه دهنده راه شهدای مقاومت خواهند بود.

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اصفهان، با اشاره به شهادت فرماندهان جبهه مقاومت توسط رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: رژیم‌غاصب صهیونیستی بداند با شهادت سران مقاومت، اتفاقی به نفع آنان رقم نخواهد خورد، زیرا جبهه مقاومت با جدیت و اقتدار به مبارزه و مقاومت خود تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد.

وی افزود: با شهادت فرماندهان و نیروهای جبهه مقاومت، حرکت این جبهه متوقف نخواهد شد، زیرا افراد و فرماندهان دیگری وارد جبهه مقاومت می‌شوند و قطعا این افراد ادامه دهنده راه شهدای مقاومت خواهند بود.

امام جمعه اصفهان اشاره ترور شهید سید حسن نصرالله، افزود: شهید نصرالله که افتخار و سربلندی شیعیان و مسلمانان جهان بود، ارادت ویژه‌ای به معظم معظم رهبری داشت، به‌طوری که گفته بودند من هر چه بدانم ولی‌فقیه دوست دارند، انجام شود، آن کار را انجام می‌دهم اگر بدانم چیزی را دوست ندارند و نگویند، انجام نخواهم داد.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد با اشاره به حضور گسترده مردم اصفهان در مراسم تشییع و خاکسپاری سردار شهید نیلفروشان، گفت: جا دارد از مردم همیشه در صحنه اصفهان به خاطر این حضور گسترده تشکر کنم. سردار نیلفروشان از افتخارات اصفهان، سپاه و ایران است، زیرا که عمرشان در راه جبهه و جنگ و مبارزه با رژیم صهیونیستی گذشت و آخر در این راه و در کنار سید مقاومت، سید حسن نصرالله، به شهادت رسید.

طباطبائی‌نژاد با اشاره به اینکه حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در لبنان آواره شده‌اند و نیازمند کمک‌های مالی هستند، گفت: مردم لبنان مردم فقیری نیستند، اما به دلیل بمباران رژیم صهیونیستی، خانه‌ها و مغازه‌های آنان خراب شده و نیازمند کمک مالی هستند.



منبع : پايگاه خبري تحليلي انتخاب