حمله سایبری، فرودگاه «بن گورین» اسرائیل را تعطیل کرد

رسانه‌های عبری‌زبان از اختلال در سیستم بازرسی فرودگاه بین‌المللی بن گوریون و توقف پرواز‌ها در این فرودگاه خبر دادند. فرودگاه «بن گوریون» امروز یکشنبه هدف حمله سایبری قرار گرفته که در پی این حمله، صف‌ه

رسانه‌های عبری‌زبان از اختلال در سیستم بازرسی فرودگاه بین‌المللی بن گوریون و توقف پرواز‌ها در این فرودگاه خبر دادند. فرودگاه «بن گوریون» امروز یکشنبه هدف حمله سایبری قرار گرفته که در پی این حمله، صف‌های طولانی در این فرودگاه ایجاد شده است.


ایسنا: رسانه‌های عبری‌زبان از اختلال در سیستم بازرسی فرودگاه بین‌المللی بن گوریون و توقف پروازها در این فرودگاه خبر دادند.

فرودگاه «بن گوریون» امروز یکشنبه هدف حمله سایبری قرار گرفته که در پی این حمله، صف‌های طولانی در این فرودگاه ایجاد شده است.

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی روز یکشنبه گزارش داد که سیستم‌های بازرسی این فرودگاه بر اثر حمله سایبری از کار افتاده است.

بر اساس این گزارش، روز گذشته شهرک‌نشینان ساکن در تل‌آویو که خانه‌های آنها دارای یک سیستم «خانه هوشمند» است از حمله سایبری به کانال‌های تلویزیونی خود خبر دادند و گفتند که ناگهان در صفحه نمایش تلویزیون آنها پارازیت‌های شدید و فیلم‌هایی درباره عملیات مسلحانه و آغاز حملات راکتی، نشان داده شده است.

منابع عبری‌زبان گزارش دادند که در پایان فیلم، عبارت «شما در این سرزمین امنیتی ندارید»، ظاهر شده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه همچنین اعلام کردند که گروه هکری «آنانیموس سودان» اواخر هفته گذشته، ده‌ها حمله سایبری به سایت‌ها و وبسایت‌های این رژیم انجام داد.

روزنامه عبری‌زبان «معاریو» در این باره نوشت: گروه هکری «آنانیموس سودان» که به‌تازگی نقش فعالی در حملات سایبری به اسرائیل ایفا کرده و با دو گروه هکری روسی، یک گروه هکری مالزیایی، یک گروه اندونزیایی و چند گروه کوچک دیگر همکاری می‌کند، اواخر هفته ده‌ها حمله سایبری در اراضی اشغالی انجام داد.

به نوشته معاریو، این حملات سایبری بخشی از عملیات قدس موسوم به OPJerusalem است که هر سال در اوایل ماه آوریل تکرار می‌شود.

روزنامه عبری «یسرائیل هیوم» نیز روز شنبه گزارش داد، حملات DDOS موجب مختل‌شدن برخی از سایت‌های معروف اسرائیلی شد، در طول دو روز مربوط به بزرگداشت روز جهانی قدس، نزدیک به ۶۰ حمله سایبری شامل هک سایت‌ها و از کار انداختن وبسایت‌ها انجام شدند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی چند روز قبل اعلام کردند که زیرساخت‌های شرکت پست این رژیم هدف حمله سایبری قرار گرفته و در نتیجه، برای جلوگیری از دسترسی هکرها، بخشی از سیستم‌های کاری خود را مسدود کردند.



منبع : پايگاه خبري تحليلي انتخاب