اینستاگرام احتمالاً دکمه دانلود ویدیوهای ریلز را به پلتفرم خود اضافه خواهد کرد

اینستاگرام در طول سال گذشته با توجه به رقابت شدید خود با تیک‌تاک، ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی را در دسترس کاربران خود قرار داده است. اکنون گفته می‌شود که این شبکه اجتماعی قصد دارد گزینه جدیدی را برای

اینستاگرام در طول سال گذشته با توجه به رقابت شدید خود با تیک‌تاک، ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی را در دسترس کاربران خود قرار داده است. اکنون گفته می‌شود که این شبکه اجتماعی قصد دارد گزینه جدیدی را برای کاربران فراهم کند تا بتوانند ویدیو‌های Reels را به‌صورت مستقیم از برنامه اینستا‌گرام دانلود کنند. اولین بار در سال ۲۰۲۰ قابلیت Reels اینستاگرام معرفی شد تا کاربران و کسب‌و‌کار‌ها بتوانند از آن برای کار‌های مختلفی مانند نمایش محصولات یا حتی اشتراک‌گذاری علایق و سرگرمی‌های خود استفاده کنند. با این حال، عدم وجود گزینه‌ای برای دانلود ویدیو‌های Reels باعث شده بود تا کاربران از برنامه‌های شخص ثالث برای این منظور استفاده کنند، اما به‌نظر می‌رسد متا روی ویژگی هیجان‌انگیز جدیدی کار می‌کند.


اینستاگرام در طول سال گذشته با توجه به رقابت شدید خود با تیک‌تاک، ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی را در دسترس کاربران خود قرار داده است. اکنون گفته می‌شود که این شبکه اجتماعی قصد دارد گزینه جدیدی را برای کاربران فراهم کند تا بتوانند ویدیوهای Reels را به‌صورت مستقیم از برنامه اینستا‌گرام دانلود کنند.

اولین بار در سال 2020 قابلیت Reels اینستاگرام معرفی شد تا کاربران و کسب‌و‌کارها بتوانند از آن برای کارهای مختلفی مانند نمایش محصولات یا حتی اشتراک‌گذاری علایق و سرگرمی‌های خود استفاده کنند. با این حال، عدم وجود گزینه‌ای برای دانلود ویدیوهای Reels باعث شده بود تا کاربران از برنامه‌های شخص ثالث برای این منظور استفاده کنند، اما به‌نظر می‌رسد متا روی ویژگی هیجان‌انگیز جدیدی کار می‌کند.

اضافه شدن گزینه دانلود به اینستاگرام

طبق تصویری که یکی از کاربران شبکه اجتماعی ردیت منتشر کرده، ظاهراً اینستاگرام در حال کار روی قابلیتی است که گزینه‌ای تحت عنوان «روشن کردن دانلود» را به کاربران ارائه می‌کند تا بتوانند ریلزها را مستقیماً از خود برنامه دانلود کنند.

کاربران اینستاگرام از مدت‌ها قبل وجود چنین ویژگی را درخواست کرده بودند و با توجه به اینکه رقیب این شبکه اجتماعی، یعنی تیک‌تاک، مدتی است که این ویژگی را به پلتفرم خود اضافه کرده، منطقی به‌نظر می‌رسد که اکنون متا نیز در حال توسعه آن باشد.

با این وجود، باید اشاره کرد که این ویژگی هنوز به‌طور رسمی توسط اینستاگرام اعلام نشده، بنابراین نمی‌توان با اطمینان گفت که این شرکت در حال کار روی ویژگی دانلود ریلزها است.

همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم، در حال حاضر کاربران اینستا‌گرام برای ویدیوهای موجود در این پلتفرم از برنامه‌های شخص ثالث استفاده می‌کنند.

منبع: دیجیاتو



منبع : پايگاه خبري تحليلي انتخاب