رهبر انصارالله: با حمله به رفح، هیچ کشتی مرتبط با اسرائیل در امان نخواهد بود

رهبر انصارالله گفت: در صورت حمله به رفح هر کشتی از هر شرکتی که با عرضه یا انتقال کالا به اسرائیل مرتبط باشد هدف حملات نیروهای مسلح یمن قرا رخواهد گرفت. فارس: یکی از اعضای گروه انصارالله یمن تاکید

رهبر انصارالله: با حمله به رفح، هیچ کشتی مرتبط با اسرائیل در امان نخواهد بود رهبر انصارالله گفت: در صورت حمله به رفح هر کشتی از هر شرکتی که با عرضه یا انتقال کالا به اسرائیل مرتبط باشد هدف حملات نیروهای مسلح یمن قرا رخواهد گرفت.


فارس: یکی از اعضای گروه انصارالله یمن تاکید کرد در صورتیکه اسرائیل به رفح حمله کند، یمن نیز حملات خود علیه این رژیم را تشدید خواهد کرد.

یمن متعهد شد در صورت حمله اسرائیلی‌ها به شهر رفح در جنوب نوار غزه، عملیات خود را علیه رژیم اشغالگر یمن گسترش دهد.

به گزارش عربی پست، محمدعلی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی انصارالله در صفحه X خود پستی را منتشر کرده و نوشت: ما به اسرائیل می‌گوییم هرگونه تشدید تنش در رفح یا غزه، برای ما نیز تشدید تنش است. تا زمانی که فاجعه انسانی در غزه بدتر شود و بی‌عدالتی و کشتار ادامه داشته باشد، عملیات ما بر اساس داده‌های میدانی گسترش خواهد یافت.

او همچنین تأکید کرد که عملیات یمن تا زمانی که تجاوزات و محاصره غزه ادامه داشته باشد و تا زمانی که مواد غذایی، دارو و نیاز‌های بشردوستانه به تمام نقاط غزه تحویل داده نشود، ادامه خواهد داشت.

این مقام انصارالله یمن تاکید کرد که ادامه عملیات این گروه بیهوده نیست، بلکه حرکتی آگاهانه است که اهداف والای انسانی، اخلاقی، مذهبی و برادرانه برای توقف کشتار‌های نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه را در پی دارد.



منبع : پايگاه خبري تحليلي انتخاب