هشدار مصر به اسرائیل درباره هر گونه اقدام نظامی در «رفح»: در این زمان از مذاکرات، نباید دست به تنش بزنید / با همه طرف‌ها در تماس هستیم تا مانع از آن شویم که وضعیت خارج از کنترل شود

وزارت خارجه مصر وزارت خارجه مصر به اسرائیل هشدار داد که در این زمان از مذاکرات، نباید دست به تنش بزند، بلکه باید بیشترین خویشتنداری را از خود نشان دهد. قاهره با انتشار بیانیه‌ای تأکید کرد که به صورت م

هشدار مصر به اسرائیل درباره هر گونه اقدام نظامی در «رفح»: در این زمان از مذاکرات، نباید دست به تنش بزنید / با همه طرف‌ها در تماس هستیم تا مانع از آن شویم که وضعیت خارج از کنترل شود وزارت خارجه مصر وزارت خارجه مصر به اسرائیل هشدار داد که در این زمان از مذاکرات، نباید دست به تنش بزند، بلکه باید بیشترین خویشتنداری را از خود نشان دهد. قاهره با انتشار بیانیه‌ای تأکید کرد که به صورت مداوم با همه طرف‌ها در تماس است تا مانع از آن شود که وضعیت خارج از کنترل شود.


فارس: وزارت خارجه مصر وزارت خارجه مصر به اسرائیل هشدار داد که در این زمان از مذاکرات، نباید دست به تنش بزند، بلکه باید بیشترین خویشتنداری را از خود نشان دهد.

وزارت خارجه مصر امروز دوشنبه به رژیم صهیونیستی نسبت به هر گونه عملیات نظامی در شهر مرزی «رفح» در جنوب غزه هشدار داد.

قاهره با انتشار بیانیه‌ای تأکید کرد که به صورت مداوم با همه طرفها در تماس است تا مانع از آن شود که وضعیت خارج از کنترل شود.

وزارت خارجه مصر همچنین به رژیم صهیونیستی هشدار داد که در این زمان از مسیر مذاکرات، دست به تنش نزد، بلکه باید بیشترین خویشتنداری را از خود نشان دهد.

این در حالی است که در آستانه حمله قریب الوقوع رژیم اسرائیل به رفح ارتش مصر سطح آمادگی خود را افزایش داده است.

خبرگزاری «رویترز» هم گزارش داد که اسرائیل امروز تخلیه ساکنان ساکن شرق رفح را خواستار شده است. یک مقام مصری هم گفت که هرگونه انتقال آوارگان فلسطینی روابط بین هر دو طرف را قطع می‌کند.


منبع : پايگاه خبري تحليلي انتخاب