کدام تیم بیشترین شانس فتح لیگ قهرمانان اروپا را دارد؟

شانس قهرمانی ۴ تیم راه یافته به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد. رئال مادرید با «۳۹ درصد» بیشترین شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴ از میان ۴ تیم نیمه نهایی را دارد. رئال مادرید با ارزش ۱.

کدام تیم بیشترین شانس فتح لیگ قهرمانان اروپا را دارد؟ شانس قهرمانی ۴ تیم راه یافته به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد. رئال مادرید با «۳۹ درصد» بیشترین شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴ از میان ۴ تیم نیمه نهایی را دارد. رئال مادرید با ارزش ۱.۴۰ میلیارد یورو گران‌ترین تیم راه یافته به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و همچنین با ۱۴ قهرمانی پرافتخارترین تیم تاریخ این تورنمنت است.


فارس: شانس قهرمانی 4 تیم راه یافته به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد.

رئال مادرید با «39 درصد» بیشترین شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا 2024 از میان 4 تیم نیمه نهایی را دارد.

رئال مادرید با ارزش 1.40 میلیارد یورو گران ترین تیم راه یافته به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و همچنین با 14 قهرمانی پرافتخارترین تیم تاریخ این تورنمنت است.

رئال مادرید، بایرن مونیخ، پاری سن ژرمن و دورتموند 4 تیم راه یافته به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستند.

رئال قرار است در این مرحله به مصاف بایرن برود و پاری سن ژرمن هم جدال سختی با دورتموند دارد.

جدال حساس رئال و سیتی که کهکشانی‌ها در ضربات پنالتی پیروز شدند را در زیر تماشا کنید.

بر اساس گزارش سایت اسکور 90، پاری سن ژرمن با «27 درصد» آراء «شانس دوم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا» به شمار می آید. بایرن مونیخ و دورتموند به ترتیب با 25 و 9 درصد شانس‌های سوم و چهارم قهرمانی هستند.

نشریه مارکا می‌نویسد که رئال مادرید بعد از کنار زدن مدافع عنوان قهرمانی یعنی سیتی خیز برداشته تا «15 مین جام قهرمانی‌اش را فتح کند و این رکوردش را در تاریخ لیگ قهرمانان جاودانه کند».


منبع : پايگاه خبري تحليلي انتخاب