حاشیه بازی تراکتور و استقلال؛ از رقم خوردن چند درگیری تا شعار علیه آبی‌پوشان

در نیمه اول دیدار تراکتور و استقلال چندین بار درگیری رخ داد‌. هواداران تراکتور از ابتدای بازی با استقلال شعار "یاشاسین آذربایجان" سر دادند. فارس: در نیمه اول دیدار تراکتور و استقلال چندین بار درگی

حاشیه بازی تراکتور و استقلال؛ از رقم خوردن چند درگیری تا شعار علیه آبی‌پوشان در نیمه اول دیدار تراکتور و استقلال چندین بار درگیری رخ داد‌. هواداران تراکتور از ابتدای بازی با استقلال شعار "یاشاسین آذربایجان" سر دادند.


فارس: در نیمه اول دیدار تراکتور و استقلال چندین بار درگیری رخ داد‌.

هواداران تراکتور از ابتدای بازی با استقلال شعار "یاشاسین آذربایجان" سر دادند.

* محمد نوازی پس از اعلام خطا روی محمد نادری در دقیقه 16 به داور معترض شد که پیام حیدری با حضور در لب خط به مربی استقلال تذکر جدی داد.

* تماشاگران تراکتور شعارهایی علیه مهدی هاشمی‌نسب و پیمان بابایی مربی و بازیکن تیم استقلال سر دادند. بابایی سابقه بازی در تراکتور را در کارنامه دارد.

* هواداران تیم تبریزی در این مسابقه از مواد دودزا استفاده کردند. همچنین به جز محمد حسین شهریار، تصاویری از بزرگان تاریخ آذربایجان شرقی مانند ستارخان و شهید مهدی باکری به نمایش درآمد.

* در دقیقه 17 برخورد مشکوکی بین ابوالفضل جلالی و عارف آقاسی درون محوطه جریمه استقلال و در زمان ارسال کرنر تراکتور رقم خورد که پیام حیدری اعتقادی به اعلام پنالتی نداشت.

* در دقیقه 23 پس از اعلام خطای مهرداد محمدی روی شجاع خلیل‌زاده بازیکنان 2 تیم با هم جر و بحث کردند. پس از این برخورد کاپیتان تراکتور برای دقایقی روی زمین افتاد و با مداوای کادر پزشکی به زمین بازگشت. شجاع که مجبور شد با لب خونی به بازی ادامه بدهد، پس از بلند شدن از روی زمین به فرهاد فرهادپور، کمک داور اول بازی معترض شد که ریکاردو آلوز از وی خواست آرامش خود را حفظ کرده و به بازی ادامه بدهد.

* جواد نکونام در این لحظات روزبه چشمی را به لب خط آورده و نکاتی را منتقل کرد. حمید مطهری نیز برای ثانیه‌هایی با گوستاوو مشغول صحبت شد.

*صالح حردانی، مدافع استقلال به سبک کریم بنزما فرانسوی انگشتان خود را بانداژ کرده بود.

* مصدومیت محمد حسین مرادمند در دقیقه ۳۵ برای لحظاتی جریان بازی را متوقف کرد اما او هم پس از مداوای کادر پزشکی به بازی برگشت.

* در دقیقه ۳۹ پس از بیرون رفتن توپ، ایمان سلیمی با مهدی هاشم‌نژاد دچار درگیری لفظی شد و به همین دلیل هواداران علیه مدافع استقلال شعار دادند.

* در دقیقه ۴۱ هم گوستاوو پس از بیرون رفتن توپ به سود تراکتور با آرش رضاوند و ابوالفضل جلالی وارد درگیری شد که بلافاصله پیام حیدری وارد عمل شده و به این غائله خاتمه داد‌.

* نیمه اول این بازی کسل‌کننده با تساوی بدون گل تمام شد.


منبع : پايگاه خبري تحليلي انتخاب