روزنامه جوان: حجاب انتخاب شخصی نیست / زنان جذابیت‌های خود را نپوشانند ذائقه مردان تغییر می‌کند

روزنامه جوان نوشت: مسئله حجاب موضوعی شخصی و انتخابی فردی نیست و علاوه بر آنکه با انتخاب فرد در جامعه در ارتباط است، آثار و تبعات گسترده اجتماعی هم دارد. در کنار این مسئله نوع پوشش و رفتار اجتماعی زنان

روزنامه جوان نوشت: مسئله حجاب موضوعی شخصی و انتخابی فردی نیست و علاوه بر آنکه با انتخاب فرد در جامعه در ارتباط است، آثار و تبعات گسترده اجتماعی هم دارد. در کنار این مسئله نوع پوشش و رفتار اجتماعی زنان در جامعه می‌تواند در شکل‌گیری ذائقه اجتماعی و انتظار مردان از زنان اثرگذار باشد. وقتی زنان جذابیت‌های ظاهری خود را از مردان نمی‌پوشانند، می‌تواند موجب شود تا ذائقه مردان در جامعه تغییر کند و حتی گاهی اوقات ساختار‌های خانوادگی در جامعه به هم می‌ریزد.


روزنامه جوان تاکید کرده بدحجابی و بی‌حجابی حرام سیاسی و نمادی از همراهی با دشمنان نظام است.

به گزارش روزنامه جوان، مسئله حجاب موضوعی شخصی و انتخابی فردی نیست و علاوه بر آنکه با انتخاب فرد در جامعه در ارتباط است، آثار و تبعات گسترده اجتماعی هم دارد. در کنار این مسئله نوع پوشش و رفتار اجتماعی زنان در جامعه می‌تواند در شکل‌گیری ذائقه اجتماعی و انتظار مردان از زنان اثرگذار باشد. وقتی زنان جذابیت‌های ظاهری خود را از مردان نمی‌پوشانند، می‌تواند موجب شود تا ذائقه مردان در جامعه تغییر کند و حتی گاهی اوقات ساختار‌های خانوادگی در جامعه به هم می‌ریزد.

این روزنامه افزوده است: درست است خانم‌های شل‌حجاب یا بی‌حجاب به دنبال جذب نگاه نامحرم نیستند، اما ذات و خلقت مرد به گونه‌ای است که به جنس مخالف گرایش دارند و رفتار زن در جامعه اگر مبتنی بر حجاب و صد البته حیا نباشد، خود را در معرض نگاه‌های هرزه بیماردلان قرار داده است و این مسئله علاوه بر به هم زدن تشخص زن در جامعه می‌تواند امنیت و آرامش او را به هم بریزد.

روزنامه جوان تاکید کرده است: بدحجابی و بی‌حجابی علاوه بر حرام شرعی بودن، حرامی سیاسی به شمار می‌رود چراکه نمادی از همراهی با دشمنان نظام به شمار می‌رود.



منبع : پايگاه خبري تحليلي انتخاب