رئیس سازمان هواپیمایی: ایران به ۶۰ مقصد دنیا پرواز دارد

محمد محمدی‌بخش رئیس سازمان هواپیمایی با یادآوری این‌که طی ۱.۵ سال گذشته با ۳۰ کشور تفاهم‌نامه هوانوردی امضا شده است، گفت: امروز به ۶۰ مقصد دنیا پرواز داریم و دستاورد‌های خوبی در حوزه بین المللی داشتیم

محمد محمدی‌بخش رئیس سازمان هواپیمایی با یادآوری این‌که طی ۱.۵ سال گذشته با ۳۰ کشور تفاهم‌نامه هوانوردی امضا شده است، گفت: امروز به ۶۰ مقصد دنیا پرواز داریم و دستاورد‌های خوبی در حوزه بین المللی داشتیم.


تسنیم: رئیس سازمان هواپیمایی از امضای تفاهم‌نامه هوانوردی با ۳۰ کشور در دولت سیزدهم خبر داد و گفت:‌چراغ مناطق کمتر توسعه یافته را با واردات هواپیما روشن می‌کنیم.

محمد محمدی‌بخش با بیان این‌که امسال توسعه ناوگان و توسعه شبکه پروازی در برنامه است، اظهار کرد: نگاه ما در درون به توسعه شبکه پروازی با رویکرد توسعه مناطق محروم و کم برخوردار از بخش هوایی است.

وی افزود: با ناوگانی که امسال وارد می‌کنیم چراغ مناطق کمتر توسعه یافته روشن می‌شود و فرودگاه‌هایی که کمتر پرواز دارند، در اولویت قرار می‌گیرند که بتوانیم شبکه پروازی داخلی را قوی و غنی کنیم.

وی با یادآوری این‌که طی ۱.۵ سال گذشته با ۳۰ کشور تفاهم‌نامه هوانوردی امضا شده است، گفت: امروز به ۶۰ مقصد دنیا پرواز داریم و دستاورد‌های خوبی در حوزه بین المللی داشتیم.

وی اضافه کرد: شبکه پروازی داخلی و خارجی و استفاده از شبکه داخلی می‌تواند زنجیره هوایی را تکمیل کند.



منبع : پايگاه خبري تحليلي انتخاب