لاریجانی: عماد افروغ آزادمنش بود؛ او جامعه و نخبگان را به اصلاح نارسایی‌ها فرا می‌خواند

علی لاریجانی در پیامی با تسلیت درگذشت عماد افروغ نوشت: ایشان شخصیتی صدیق، دلسوز، دلسوز و دغدغه‌مند بود که چه در کوشش‌های علمی و چه در کنش‌های سیاسی، تعهد به آرمان‌های اسلام و انقلاب اسلامی را با استقل

علی لاریجانی در پیامی با تسلیت درگذشت عماد افروغ نوشت: ایشان شخصیتی صدیق، دلسوز، دلسوز و دغدغه‌مند بود که چه در کوشش‌های علمی و چه در کنش‌های سیاسی، تعهد به آرمان‌های اسلام و انقلاب اسلامی را با استقلال رأی و نقد نوگرایانه خویش عجین کرده و جامعه و نخبگان را به اصلاح کاستی‌ها و نارسایی‌ها فرا می‌خواند.


تسنیم: مشاور رهبر معظم انقلاب در پیامی عنوان کرد: مرحوم افروغ جامعه‌شناس آزادمنش بود که جامعه و نخبگان را به اصلاح کاستی‌ها و نارسایی‌ها فرا می‌خواند.

علی لاریجانی مشاور رهبر معظم انقلاب و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی درگذشت عماد افروغ را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

پژوهشگر دین‌اندیش و دردآشنا و جامعه‌شناس آزادمنش و آرمان‌خواه، جناب آقای دکتر عماد افروغ در سحرگاه لیله‌ القدر به دیدار معبود شتافت تا پاداش تلاش‌های ارجمند فکری و عملی خود را از منبع کرم و رحمت او دریافت دارد.

ایشان شخصیتی صدیق، دلسوز، دلسوز و دغدغه‌مند بود که چه در کوشش‌های علمی و چه در کنش‌های سیاسی، تعهد به آرمان‌های اسلام و انقلاب اسلامی را با استقلال رأی و نقد نوگرایانه خویش عجین کرده و جامعه و نخبگان را به اصلاح کاستی‌ها و نارسایی‌ها فرا می‌خواند.

اینجانب این مصیبت را به همه فضیلت دوستان و اندیشه‌ورزان، جامعه‌ دانشگاهی کشور و به همه دوستداران و ارادتمندان آن عزیز، به ویژه به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌کنم و برای آنان از پیشگاه حضرت پروردگار صبر و اجر و سلامتی و برای روان پاک آن مرحوم رحمت واسعه الهی و تعالی درجات را مسالت می‌کنم.



منبع : پايگاه خبري تحليلي انتخاب