شرط پورتو برای فروش طارمی به الهلال / بند فسخ ۶۰ میلیون یورویی مهاجم ایرانی

پورتو برای طارمی که تا سال ۲۰۲۴ قرار دارد، یک بند فسخ ۶۰ میلیون یورویی قرار داده است و الهلال برای جذب مهاجم ملی‌پوش فوتبال ایران باید آن را بپردازد. ایرنا: پورتو برای انتقال مهدی طارمی به الهلال

پورتو برای طارمی که تا سال ۲۰۲۴ قرار دارد، یک بند فسخ ۶۰ میلیون یورویی قرار داده است و الهلال برای جذب مهاجم ملی‌پوش فوتبال ایران باید آن را بپردازد.


ایرنا: پورتو برای انتقال مهدی طارمی به الهلال شرایط خاصی را در نظر گرفته است.

دیروز بود که خبر پیشنهاد الهلال عربستان به مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو خبرساز شد و رسانه‌های پرتغالی از پیشنهاد پرافتخاترین تیم آسیا به مهاجم کشورمان خبر دادند.

پایگاه خبری TUTTOmercatoWEB جزئیات بیشتری را از پیشنهاد الهلال به طارمی افشا کرده و نوشته است که الهلال با یک پیشنهاد سه ساله و تا پایان سال ۲۰۲۶ آماده به خدمت گرفتن مهاجم ایرانی پورتو است.

طبق خبرهای منتشر شده در رسانه‌های پرتغالی مذاکرات الهلال با پورتو آغاز شده و پیشرفت‌هایی هم برای توافق حاصل شده است.

با این حال پورتو برای طارمی که تا سال ۲۰۲۴ قرار دارد، یک بند فسخ ۶۰ میلیون یورویی قرار داده است و الهلال برای جذب مهاجم ملی‌پوش فوتبال ایران باید آن را بپردازد.

باید به انتظار نشست و دید مذاکرات پورتو و الهلال به کجا می‌رسد و طارمی فصل آینده در لباس آبی الهلال بازی خواهد کرد یا همچنان در خط حمله پورتو به میدان خواهد رفت.



منبع : پايگاه خبري تحليلي انتخاب