سازمان حمایت: ۱۰۰ میلیون تومان پرداختی خریداران خودرو مشمول تورم قیمتی نمی‌شود

سازمان حمایت در نامه ای به خودروسازان اعلام کرد که پیش پرداخت مشتریان در زمان ثبت نام خودروهای پیش‌فروش شده مشمول تورم قیمتی نمی‌شود. تسنیم: سازمان حمایت در نامه ای به خودروسازان اعلام کرد که پیش

سازمان حمایت در نامه ای به خودروسازان اعلام کرد که پیش پرداخت مشتریان در زمان ثبت نام خودروهای پیش‌فروش شده مشمول تورم قیمتی نمی‌شود.


تسنیم: سازمان حمایت در نامه ای به خودروسازان اعلام کرد که پیش پرداخت مشتریان در زمان ثبت نام خودروهای پیش‌فروش شده مشمول تورم قیمتی نمی‌شود.

حسین فرهیدزاده رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در نامه‌ای به شرکتهای ایران خودرو، سایپا، کرمان موتور، مدیران خودرو، بهمن موتور، فرداموتور، آرین پارس موتور، مکث موتور، ایران خودرو دیزل و ایلیاد اعلام کرد که طبق مصوبه شورای رقابت باید پاسخگوی مشتریان باشند.

بیشتر بخوانید
سازمان حمایت: 500 میلیون تومان مسدودی خودروهای وارداتی را آزاد کنید

در این نامه آمده است: با توجه به تماس‌ها و مراجعات متعدد به این سازمان و همچنین انعکاس موضوع به وزارت صمت مبنی بر اعمال افزایش قیمت اخیر بر قراردادهای منعقده قبل و بعد اهتمام آن شرکت در رعایت مفاد بند 5 دستورالعمل شماره 473 مورخ 11 مرداد 1400 شورای رقابت در ارتباط با عدم شمولیت تورم قیمتی، بر پیش‌پرداخت مشتریان که در زمان ثبت نام خودروهای پیش‌فروش شده پرداخت کرده‌اند، ضمن تاکید بر رعایت مفاد این دستورالعمل در صدور دعوتنامه های جدید، ضروری است اقدامات اصلاحی لازم پیرامون موضوع صورت گرفته و نتیجه با قید فوریت به این سازمان منعکس شود. بدیهی است در صورت عدم اجرای مفاد ابلاغیه مذکور برخورد قانونی لازم در این خصوص معمول خواهد شد.



منبع : پايگاه خبري تحليلي انتخاب