وحید امیری: حذف استقلال، آبروریزی ملی بود

کاپیتان دوم پرسپولیس می‌گوید با این که استقلال رقیب ماست، حذف آن‌ها ضرر بزرگی به فوتبال ایران بود و آدم باید نگاه ملی داشته باشد. آبروریزی بزرگی بود. تمام مسئولان کشور و دولت باید فکری به حال این قضیه

کاپیتان دوم پرسپولیس می‌گوید با این که استقلال رقیب ماست، حذف آن‌ها ضرر بزرگی به فوتبال ایران بود و آدم باید نگاه ملی داشته باشد. آبروریزی بزرگی بود. تمام مسئولان کشور و دولت باید فکری به حال این قضیه بکنند که دچار مشکل نشویم. این بحث ملی است نه استقلال و پرسپولیس. وقتی فولاد برابر الهلال بازی می‌کرد تمام ایران دوست داشت که فولاد برنده شود. این اتفاقاتی هم که در تلوزیون می‌افتد، صورت خوشی ندارد.


ایسنا: کاپیتان دوم پرسپولیس می‌گوید از حذف استقلال از آسیا ناراحت شده زیرا این موضوع مساله ملی است و نباید به آن نگاه رنگی داشت.

وحیدی امیری، کاپیتان دوم پرسپولیس پس از برتری ۳ بر صفر تیمش برابر ملوان در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: خدا را شکر که در این بازی سخت برنده شدیم. به تیم خوب ملوان بابت این نمایش تبریک می‌گویم. می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم و خدا را شکر پیروز شدیم. با توجه به این که زودتر از رقبای خود بازی داشتیم، با انگیزه زیادی به میدان رفتیم و نتیجه خوبی گرفتیم.

وی در خصوص صحبت‌هایی که عله پرسپولیس در هفته گذشته صورت گرفته، عنوان کرد: خدا را شاهد می‌گیرم که ما هم مشکلات زیاد داریم و یکسری مشکلات داریم که گفتنش برای تیم بزرگ پرسپولیس زشت است. تیم ما مشکلات زیادی مثل دریافتی‌های ما، پاداش بازیکنان و حتی مسائل کوچک مثل شرایط غذایی داریم. به هر حال ما هم رسالتی داریم که باید تلاش کنیم زیرا هوادار ما در این روزهایی که مشکلات اقتصادی وجود دارد، به ورزشگاه می‌آید و ما هم باید وظیفه خود را نسبت به آن‌ها انجام دهیم.

او ادامه داد: این که ما هر روز این صحبت‌ها را انجام دهیم، برای هوادارانمان جالب نیست. با این که استقلال رقیب ماست، حذف آن‌ها ضرر بزرگی به فوتبال ایران بود و آدم باید نگاه ملی داشته باشد. آبروریزی بزرگی بود. تمام مسئولان کشور و دولت باید فکری به حال این قضیه بکنند که دچار مشکل نشویم. این بحث ملی است نه استقلال و پرسپولیس. وقتی فولاد برابر الهلال بازی می‌کرد تمام ایران دوست داشت که فولاد برنده شود. این اتفاقاتی هم که در تلوزیون می‌افتد، صورت خوشی ندارد.

امیری همچنین گفت: باید افرادی را که در بحث مدیریت و اقتصاد درس خوانده باشند و تجارب بین‌المللی دارند، در چنین سمت‌هایی قرار بگیرند. نباید فردی که سالیان سال در باشگاهی زحمت کشیده و با آبرو بوده، باعث ناراحتی شود. دل ما شکست و نباید این اتفاقات رخ می‌داد.

او در پایان درباره قراردادش با پرسپولیس گفت: من یک سال دیگر با باشگاه قرارداد دارم.



منبع : پايگاه خبري تحليلي انتخاب