تنها دختر الویس پریسلی در سن ۵۴ سالگی درگذشت

«لیزا ماری پریسلی» خواننده آمریکایی تنها فرزند الویس پریسلی و همسر سابق مایکل جکسون و نیکلاس کیج، در پی بستری شدن ناگهانی در بیمارستان در سن ۵۴ سالگی درگذشت. این خواننده دو روز پیش از بستری شدن در بیم

«لیزا ماری پریسلی» خواننده آمریکایی تنها فرزند الویس پریسلی و همسر سابق مایکل جکسون و نیکلاس کیج، در پی بستری شدن ناگهانی در بیمارستان در سن ۵۴ سالگی درگذشت. این خواننده دو روز پیش از بستری شدن در بیمارستان به همراه مادرش در مراسم گلدن گلوب در لس‌آنجلس شرکت کرده بود. در این مراسم «آستین باتلر» بازیگر آمریکایی برای ایفای نقش «الویس» برنده جایزه بهترین بازیگر مرد فیلم درام شد. بازی «باتلر» تحسین «لیزا ماری پریسلی» را برانگیخته بود.


ایسنا: «لیزا ماری پریسلی» خواننده و تنها فرزند «الویس پریسلی» خواننده مشهور آمریکایی درگذشت.

به گزارش گاردین، «لیزا ماری پریسلی» خواننده آمریکایی تنها فرزند الویس پریسلی و همسر سابق مایکل جکسون و نیکلاس کیج، در پی بستری شدن ناگهانی در بیمارستان در سن ۵۴ سالگی درگذشت.

«پریسیلا پریسلی» مادر ۷۷ساله «لیزا ماری پریسلی» خبر درگذشت او را پنجشنبه شب تایید کرد.

«لیزا ماری پریسلی» پس از آنچه که ایست قبلی گزارش شده است، از خانه‌اش در کالیفرنیا به بیمارستان منتقل شد.

این خواننده دو روز پیش از بستری شدن در بیمارستان به همراه مادرش در مراسم گلدن گلوب در لس‌آنجلس شرکت کرده بود. در این مراسم «آستین باتلر» بازیگر آمریکایی برای ایفای نقش «الویس» برنده جایزه بهترین بازیگر مرد فیلم درام شد. بازی «باتلر» تحسین «لیزا ماری پریسلی» را برانگیخته بود.

با اعلام خبر درگذشت «لیزا ماری پریسلی» چهره‌های سرشناس همچون «جان تراولتا»، «ریتا ویلسون» و «برایان ویلسون» با انتشار پیام‌هایی به او ادای احترام کردند.

«لیزا ماری پریسلی» در سال ۱۹۶۸ متولد شد و تنها فرزند «الویس» و «پریسیلا» بود. زمانی که «الویس» در سال ۱۹۷۷ میلادی درگذشت، او به همراه پدربزرگ و مادربزرگش یکی از وارثان «الویس» شد. «لیزا ماری» در ۲۵سالگی به تنها وارث اموال «الویس» به ارزش ۱۰۰ میلیون دلار تبدیل شد.

«لیزا» در سال ۱۹۹۷ ترانه «گریه نکن پدر» را در بیستمین سالگرد درگذشت پدرش منتشر کرد. او بعدها راه پدرش در حوزه موسیقی را دنبال و سه آلبوم منتشر کرد.



منبع : پايگاه خبري تحليلي انتخاب