وزیر ارشاد: سایت فروش بلیت برای کنسرت‌ها با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شده

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از آغاز کنسرت های موسیقی خبر داد و گفت که از سرگیری فعالیت های موسیقی با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شده است. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از آغاز کنسرت های موسیقی خب

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از آغاز کنسرت های موسیقی خبر داد و گفت که از سرگیری فعالیت های موسیقی با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شده است.


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از آغاز کنسرت های موسیقی خبر داد و گفت که از سرگیری فعالیت های موسیقی با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شده است.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به زودی دومین جلسه شورای عالی سینما در دوره جدید برگزار می شود ، گفت: در این جلسه پیگیر سرانجام مصوبات جلسه اول نیز خواهیم بود تا در کنار اعتبارات خوبی که دولت اختصاص داده، شاهد تحول جدی در خصوص تولیدات سینمایی باشیم.

وی درباره آخرین برنامه ریزی ها در خصوص جشنواره‌های فجر اظهار داشت: امسال جشنواره ها همزمان با برگزاری در پایتخت، با رویکرد استانی در سایر استانها نیز برگزار می شود. به عنوان نمونه در جشنواره تئاتر فجر، استانها در چهار منطقه تقسیم شده تا مخاطبان هنر تئاتر در سایر استانها نیز بتوانند از آثار این جشنواره بهره مند شوند.

اسماعیلی با بیان اینکه با تصویب این شورا، شیوه استاد شاگردی در آموزش هنر در رشته نگارگری به صورت آزمایشی از سر گرفته می شود، گفت: بناست این شیوه اصیل آموزشی را توسعه دهیم و امیدواریم در سایر حوزه‌های هنری با ارائه مدرک دانشگاهی نیز از این روش سنتی استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه در حوزه فعالیت‌های هنری با از سرگیری فعالیت‌های موسیقی مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: سایت فروش بلیت برای کنسرت‌های مختلف هم فعال شده که خوشبختانه با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شده است.



منبع : پايگاه خبري تحليلي انتخاب