عکس/ بیستمین رئیس جمهور فرانسه در کنار حسن روحانی

والِری ماری رنه ژرژ ژیسکار دِستَن سیاستمدار و ۲۰مین رئیس‌جمهور فرانسه بود. ژیسکار دستن در سال ۱۳۷۷ در دوران ریاست جمهوری محمد خاتمی، به تهران سفر کرد. او در این سفر ۳ روزه با برخی از دیگر مقامات ایران

عکس/ بیستمین رئیس جمهور فرانسه در کنار حسن روحانی والِری ماری رنه ژرژ ژیسکار دِستَن سیاستمدار و ۲۰مین رئیس‌جمهور فرانسه بود. ژیسکار دستن در سال ۱۳۷۷ در دوران ریاست جمهوری محمد خاتمی، به تهران سفر کرد. او در این سفر ۳ روزه با برخی از دیگر مقامات ایرانی از جمله حسن روحانی، دبیر وقت شورای عالی امنیت ملی دیدار کرد. ژیسکار دستن نخستین بار در تاریخ ۲۹ دی ۱۳۵۰ در سِمَت وزیر اقتصاد و دارایی فرانسه به دعوت هوشنگ انصاری از ایران دیدار کرد.


سرویس تاریخ «انتخاب»: والِری ماری رنه ژرژ ژیسکار دِستَن سیاستمدار و ۲۰مین رئیس‌جمهور فرانسه بود. ژیسکار دستن در سال ۱۳۷۷ در دوران ریاست جمهوری محمد خاتمی، به تهران سفر کرد. او در این سفر ۳ روزه با برخی از دیگر مقامات ایرانی از جمله حسن روحانی، دبیر وقت شورای عالی امنیت ملی دیدار کرد. ژیسکار دستن نخستین بار در تاریخ ۲۹ دی ۱۳۵۰ در سِمَت وزیر اقتصاد و دارایی فرانسه به دعوت هوشنگ انصاری از ایران دیدار کرد.



منبع : پايگاه خبري تحليلي انتخاب