صحرائی: نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصویب شد

«رضا مراد صحرائی» وزیر آموزش و پرورش از تصویب نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش خبر داد و تصریح کرد: بر این اساس تا ۵ سال آینده هزار هنرستان جدید ساخته می‌شود و ۸۰۰ هنرستان هم با تبدیل ک

صحرائی: نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصویب شد «رضا مراد صحرائی» وزیر آموزش و پرورش از تصویب نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش خبر داد و تصریح کرد: بر این اساس تا ۵ سال آینده هزار هنرستان جدید ساخته می‌شود و ۸۰۰ هنرستان هم با تبدیل کاربری ایجاد می‌شوند.


ایرنا: وزیر آموزش و پرورش از تصویب نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش خبر داد و تصریح کرد: بر این اساس تا ۵ سال آینده هزار هنرستان جدید ساخته می‌شود و ۸۰۰ هنرستان هم با تبدیل کاربری ایجاد می‌شوند.

«رضا مراد صحرائی» وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصویب شد، گفت: بر این اساس تا ۵ سال آینده هزار هنرستان جدید ساخته می‌شود و ۸۰۰ هنرستان هم با تبدیل کاربری ایجاد می‌شوند.

به گفته وی تا پایان برنامه هفتم ۲۵۰۰ واحد هنرستان به واحد تولیدی تبدیل می‌شود.

صحرائی خاطر نشان کرد: موضوع تغییر تقویم آموزشی در قالب طرح در کمیسیون آموزش مجلس تصویب شده و در نوبت رسیدگی در صحن علنی مجلس است.

وزیر آموزش و پروروش تصریح کرد: به هنرستان های جوار صنعت تسهیلات داده می‌شود، هنرستان‌های تیزهوشان راه‌اندازی می‌شود وزارتخانه‌های تعاون، نفت، صمت، گردشگری، راه، بهداشت، ورزش، محیط زیست و کشور مکلف به ایجاد حداقل ۵ هنرستان شدند.



منبع : پايگاه خبري تحليلي انتخاب