گلزنی سردار آزمون نتوانست رم را نجات دهد

در ادامه دیدار‌های هفته سی‌وسوم سری آ ایتالیا، تیم رم در ورزشگاه المپیکو پذیرای بولونیای رده چهارمی بود و این بازی را با نتیجه ۳-۱ به میهمان خود واگذار کرد. در این بازی رم در حالی به یک امتیاز بسنده ک

گلزنی سردار آزمون نتوانست رم را نجات دهد در ادامه دیدار‌های هفته سی‌وسوم سری آ ایتالیا، تیم رم در ورزشگاه المپیکو پذیرای بولونیای رده چهارمی بود و این بازی را با نتیجه ۳-۱ به میهمان خود واگذار کرد. در این بازی رم در حالی به یک امتیاز بسنده کرد که بولونیا با گلزنی اوساما العزوزی در دقیقه ۱۴ و یاشوا زیرکزی در دقیقه ۴۵ نیمه اول را به سود خود به پایان رسانده بود. در نیمه دوم رمی‌ها با گلزنی سردار آزمون که در دقیقه ۵۲ به جای تامی آبراهام به میدان رفت یکی از گل‌های خورده را جبران کردند و به بازگشت به بازی امیدوار شدند، اما گل سوم بولونیا در دقیقه ۶۵ توسط الکسی ساله‌ماکرز امید‌های جالوروسی برای فرار از شکست را بر باد داد.


خبرورزشی: گلزنی مهاجم ایرانی جالوروسی این تیم را از قبول یک شکست خانگی برابر رقیب مستقیم در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نجات نداد.

در ادامه دیدارهای هفته سی‌وسوم سری آ ایتالیا، تیم رم در ورزشگاه المپیکو پذیرای بولونیای رده چهارمی بود و این بازی را با نتیجه ۳-۱ به میهمان خود واگذار کرد.

در این بازی رم در حالی به یک امتیاز بسنده کرد که بولونیا با گلزنی اوساما العزوزی در دقیقه ۱۴ و یاشوا زیرکزی در دقیقه ۴۵ نیمه اول را به سود خود به پایان رسانده بود. در نیمه دوم رمی‌ها با گلزنی سردار آزمون که در دقیقه ۵۲ به جای تامی آبراهام به میدان رفت یکی از گل‌های خورده را جبران کردند و به بازگشت به بازی امیدوار شدند اما گل سوم بولونیا در دقیقه ۶۵ توسط الکسی ساله‌ماکرز امیدهای جالوروسی برای فرار از شکست را بر باد داد.

با این نتیجه رم رده پنجمی که یک بازی معوقه دارد، ۵۵ امتیازی ماند و اختلافش با بولونیا به ۷ امتیاز افزایش پیدا کرد. این در حالیست که آتالانتا رده ششمی نیز با ۳۲ بازی و ۵۴ امتیاز در تعقیب شاگردان دانیله دروسی قرار دارد.


منبع : پايگاه خبري تحليلي انتخاب