حاشیه بازی گل‌گهر و پرسپولیس؛ تقلید از باشگاه‌های انگلیسی و اعتراض شدید سرخ‌پوشان به داور

در ادامه دیدار‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹ امروز تیم‌های گل‌گهر و پرسپولیس در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان مقابل هم قرار گرفتند. باشگاه پرسپولیس برای انتشار کلیپ ورود بازیکنانش

حاشیه بازی گل‌گهر و پرسپولیس؛ تقلید از باشگاه‌های انگلیسی و اعتراض شدید سرخ‌پوشان به داور در ادامه دیدار‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹ امروز تیم‌های گل‌گهر و پرسپولیس در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان مقابل هم قرار گرفتند. باشگاه پرسپولیس برای انتشار کلیپ ورود بازیکنانش به ورزشگاه برای بازی با گل‌گهر، حرکت باشگاه‌های انگلیسی را تقلید کرد.


فارس: باشگاه پرسپولیس برای انتشار کلیپ ورود بازیکنانش به ورزشگاه برای بازی با گل‌گهر، حرکت باشگاه‌های انگلیسی را تقلید کرد.

در ادامه دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 19 امروز تیم‌های گل‌گهر و پرسپولیس در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان مقابل هم قرار گرفتند.

* باشگاه پرسپولیس قبل از شروع بازی، برای ورود بازیکنانش به زمین کلیپی را با همان آهنگ قدیمی ایرانی که چند روز قبل باشگاه‌های منچسترسیتی و لیورپول از آن استفاده کرده بودند، در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد تا از این باشگاه‌های انگلیسی تقلید کرده باشد.

* در فاصله یک ساعت تا شروع بازی ظرفیت استادیوم تکمیل شده و حتی تعدادی از هواداران روی دیوارهای ورزشگاه نشسته بودند.

* پیش از شروع بازی یک دقیقه سکوت و قرائت فاتحه برای احترام به شهدای حمله تروریستی رژیم اشغالگر قدس در دمشق اجرا شد.

* در شرایطی که علیرضا بیرانوند در این بازی حضور نداشت، گل گهر نیز نتوانست از 3 بازیکن تاثیرگذار خود یعنی مسیح زاهدی، علیرضا علیزاده و نوید عاشوری به دلیل مصدومیت استفاده کند.

* طرفداران خانم 2 تیم نیز پشت دروازه‌ها مستقر شده بودند.

* کادرفنی گل گهر قبل از شروع بازی به سمت نیمکت پرسپولیس رفته و با نیمکت‌نشین‌های این تیم خوش و بش کردند.

* در دقیقه 10 مهدی ترابی با موعود بنیادی‌فرد جر و بحث شدیدی کردند و داور چندین بار به بازیکن پرسپولیس تذکر داد.

* در دقیقه 17 داور اعتقادی به اعلام خطای ابوالفضل رزاق‌پور روی امید عالیشاه در محوطه جریمه گل‌گهر نداشت و پس از اعتراض اوسمار، به سرمربی برزیلی پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

* اوستون اورونوف در دقیقه 28 به زیبایی گل دوم خود در پنجمین بازی‌اش را برای پرسپولیس به ثمر رساند تا گزارشگر با کنایه درمورد منتقل نشدن این بازیکن به استقلال حرف بزند.

* کیفیت تصویربرداری این مسابقه بسیار پایین بود.

* پس از اولین واکنش جدی امیررضا رفیعی جوان در دقیقه 39، هواداران پرسپولیس به شدت این دروازه‌بان جوان را تشویق کردند.

* در دقیقه 42 پس از برخورد ضربه از راه دور عبدالکریم حسن به تیر عمودی سمت چپ دروازه گل‌گهر، محمدرضا اخباری به شدت سر مدافعان تیمش فریاد کشید.

* نیمه اول این بازی با برتری یک بر صفر شاگردان اوسمار تمام شد.


منبع : پايگاه خبري تحليلي انتخاب