تعداد مسافران ورودی به خراسان رضوی از ۵ میلیون نفر گذشت

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی اظهارداشت: از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ لغایت سوم فروردین ۱۴۰۳ مجموعا ۵ میلیون و ۲۶۸ هزار و ۸۵۷ نفر به استان خراسان رضوی و مشهد سفر کرده‌اند. تسنیم: جانشین رئیس س

تعداد مسافران ورودی به خراسان رضوی از ۵ میلیون نفر گذشت جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی اظهارداشت: از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ لغایت سوم فروردین ۱۴۰۳ مجموعا ۵ میلیون و ۲۶۸ هزار و ۸۵۷ نفر به استان خراسان رضوی و مشهد سفر کرده‌اند.


تسنیم: جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی از ورود ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر زائر به این استان خبر داد.

جت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد در قرارگاه عملیاتی خدمات سفر خراسان رضوی اظهارداشت: از 15 اسفند 1402 لغایت سوم فروردین 1403 مجموعا 5 میلیون و 268 هزار و 857 نفر به استان خراسان رضوی و مشهد سفر کرده‌اند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی ادامه داد: 183 هزار و 359 نفر از طریق فرودگاه، 338 هزار و 984 نفر از طریق راه‌آهن، 487 هزار و 303 نفر از طریق حمل و نقل جاده‌ای و 4 میلیون و 268 هزار و 211 نفر از طریق حمل و نقل شخصی در این ایام به استان و مشهد الرضا (ع) عزیمت داشته‌اند.

وی خطاب به مسافرانی که قصد سفر به مشهد دارند توصیه کرد: مسافران عزیز قبل از این که به مشهد مشرف شوند، محل اقامت خود را رزرو کنند. در همین راستا تلفن 05137045 قرارگاه عملیاتی خدمات سفر شهرستان مشهد برای هدایت، راهنمایی و دریافت شکایت زائران و مسافران پیش‌بینی شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین گنابادی‌نژاد ضمن قدردانی از جامعه هتلداران تاکیدکرد: براساس توافق صورت گرفته با هتلداران مشهد در راستای تکریم و کمک به زائران بارگاه منور رضوی در ایام ماه مبارک رمضان افرادی که 10 روز در هتل‌های مشهد اقامت کنند، از تخفیف 30 درصدی برخوردار خواهند شد، به این معنی که از 10 شب اقامت در هتل‌های مشهد 3 شب اقامت آن‌ها رایگان خواهد بود.


منبع : پايگاه خبري تحليلي انتخاب