صعود ۹ پله‌ای مردان ایران در رنکینگ تیمی جهان

تیم ملی مردان تنیس روی میز کشورمان پس از حضور تاریخی در جمع ۱۶ تیم برتر فینال قهرمانی جهان با ۹ پله صعود در جایگاه ۱۶ دنیا قرار گرفت. این برای نخستین بار است که مردان تنیس روی میز ایران در رنکینگ دنیا

صعود ۹ پله‌ای مردان ایران در رنکینگ تیمی جهان تیم ملی مردان تنیس روی میز کشورمان پس از حضور تاریخی در جمع ۱۶ تیم برتر فینال قهرمانی جهان با ۹ پله صعود در جایگاه ۱۶ دنیا قرار گرفت. این برای نخستین بار است که مردان تنیس روی میز ایران در رنکینگ دنیا در بین ۱۶ تیم برتر قرار می‌گیرند.در رده بندی تیمی مردان دنیا، ایران با ۱۸۱۰ امتیاز مکان ۱۶ را به خود اختصاص داده است و در میان تیم‌های آسیایی ششمین تیم برتر آسیا است.


مهر: تیم ملی مردان تنیس روی میز ایران پس از حضور تاریخی در جمع ۱۶ تیم برتر فینال قهرمانی جهان صعودی چشمگیر در رنکینگ جهانی داشته است.

تیم ملی مردان تنیس روی میز کشورمان پس از حضور تاریخی در جمع ۱۶ تیم برتر فینال قهرمانی جهان با ۹ پله صعود در جایگاه ۱۶ دنیا قرار گرفت. این برای نخستین بار است که مردان تنیس روی میز ایران در رنکینگ دنیا در بین ۱۶ تیم برتر قرار می‌گیرند.

در رده بندی تیمی مردان دنیا، ایران با ۱۸۱۰ امتیاز مکان ۱۶ را به خود اختصاص داده است و در میان تیم‌های آسیایی ششمین تیم برتر آسیا است.

در این رده بندی چین با ۶۵۰۰ امتیاز صدرنشین است، آلمان با ۵۰۷۶ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد و فرانسه فینالیست مسابقات قهرمانی جهان با ۴۵۵۸ امتیاز در مکان سوم رتبه بندی دنیا قرار گرفته اند.


منبع : پايگاه خبري تحليلي انتخاب