۱۳ زن دیگر ژرار دوپاردیو، هنرپیشه فرانسوی، را به خشونت جنسی متهم کردند

رسانه‌های فرانسوی از ادعای ۱۳ زن مبنی بر تحمل «رفتار‌ها یا اظهارات جنسی نامناسب» از سوی ژرار دوپاردیو، هنرپیشه سرشناس فرانسوی، خبر دادند. اما خبرگزاری فرانسه روز چهارشنبه گزارش داد که دادستانی پاریس د

رسانه‌های فرانسوی از ادعای ۱۳ زن مبنی بر تحمل «رفتار‌ها یا اظهارات جنسی نامناسب» از سوی ژرار دوپاردیو، هنرپیشه سرشناس فرانسوی، خبر دادند. اما خبرگزاری فرانسه روز چهارشنبه گزارش داد که دادستانی پاریس در پاسخ به این خبرگزاری، اعلام کرد که تا به امروز هیچ شکایت جدیدی درباره این بازیگر دریافت نکرده است.


رسانه‌های فرانسوی از ادعای ۱۳ زن مبنی بر تحمل «رفتارها یا اظهارات جنسی نامناسب» از سوی ژرار دوپاردیو، هنرپیشه سرشناس فرانسوی، خبر دادند.

وبسایت تحقیقی فرانسوی «مدیاپار» روز سه‌شنبه ۲۲ فروردین گزارشی طولانی را منتشر کرد که در آن شهادت این ۱۳ زن گزارش شده بود.

بر اساس گزارش یاد شده، این زنان ادعا کرده‌اند که متحمل «رفتارها یا اظهارات جنسی نامناسب، با شدت‌های مختلف، در صحنه فیلمبرداری ۱۱ فیلم یا سریال در فاصله سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۲۲ یا در مکان‌های خارجی» توسط ژرار دوپاردیو شده‌اند.

اما خبرگزاری فرانسه روز چهارشنبه گزارش داد که دادستانی پاریس در پاسخ به این خبرگزاری، اعلام کرد که تا به امروز هیچ شکایت جدیدی درباره این بازیگر دریافت نکرده است.

دفتر دادستانی پاریس افزود: تحقیقاتی را در این زمینه پس از شکایت یک بازیگر زن به نام شارلوت آرنولد در ژوئیه سال ۲۰۲۰ آغاز کرده است.

شرکت حقوقی تمیم که مسئولیت دفاع از ژرار دوپاردیو را برعهده دارد، به مدیاپار گفت که این بازیگر ۷۴ ساله «رسما همه اتهاماتی را که احتمالا مشمول قانون کیفری است، رد می‌کند».

این شرکت حقوقی در پاسخ به خبرگزاری فرانسه، از توضیح بیشتر در این زمینه خودداری کرد.

بر اساس گزارش این رسانه، هیچ یک از این زنان جداگانه‌ از دوپاردیو شکایت نکرده‌اند اما سه نفر از آن‌ها شهادت خود را از جمله در حمایت از شارلوت آرنولد به دستگاه قضایی فرانسه فرستاده‌اند.

خانم آرنولد مدعی است که در سال ۲۰۱۸ دو بار از سوی این ستاره سینمای فرانسه مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است.

ژرار دوپاردیو از شناخته‌ترین هنرپیشه‌های فرانسه و جهان است که جوایز متعدد جهانی کسب کرده و یکی از بازی‌های معروف او در نقش کریستف کلمب در فیلم «فتح بهشت» ریدلی اسکات است.

این هنرپیشه در زمان ریاست‌جمهوری فرانسوا اولاند، در اعتراض به افزایش مالیات افراد پردرآمد، فرانسه را ترک کرد و سپس ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، به او شهروندی افتخاری روسیه را اعطا کرد.



منبع : پايگاه خبري تحليلي انتخاب